Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

ΘΕΛΩ...


Θέλω..
Δεν θέλω να μου πεις πως με αγάπησες..θέλω να μου πεις γιατί μ'έκανες να σ'αγαπήσω..
Δεν θέλω να μου πεις ότι με σκέφτεσαι..θέλω να μου πεις όσα μου κρύβειςγια να μην με πονέσουν..
Δεν θέλω να μου πεις ότι πληγώθηκες..θέλω να μου πεις γιατί συνεχίζεις να πονάς
τον εαυτό σου και δεν αφήνεις μια χαραμάδα ευτυχίας στην ζωή μας..
Δεν θέλω να με κοιτάς..θέλω να με βλέπεις..
Δεν θέλω μεγάλα λόγια..την αλήθεια στις πράξεις σου θέλω να δω..Δεν θέλω τα δάκρυα σου..την δύναμη που κρύβεις πίσω απ'αυτά θέλω να δείξεις..
Δεν θέλω να σε βλέπω ν'αμύνεσαι στον πόνο..θέλω να διεκδικείς ότι αγαπάς..με όποιο κόστος..θέλω να είσαι ευτυχισμένος..μαζί μου ή χωρίς..
Δεν θέλω εσένα για μένα..θέλω εσένα για μας..κι αν δεν το θέλεις εσύ..
Τότε θέλω εσένα για σένα..για να σε δω να χαμογελάς..ψυχή μου..
Γιατί κανένα θέλω μου δεν έχει αξία αν δεν βλέπω αυτό το χαμόγελο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου