Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

ΜΑΓΙΣΣΑ-ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΕΚΑΚΗΣ


ΤΙΤΛΟΣ ΑΛΜΠΟΥΜ: ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ
ΣΤΙΧΟΙ: ΜΑΡΑΚΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ:ΜΑΡΑΚΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ:ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΕΚΑΚΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑ

Ήλιος που θαμπώνει,
είναι το βλέμμα της,
ότι ξανοίξει(κοιτάξει)λιώνει,
ζει με το αίμα της..

Όταν γελάει φέρνει,
άνοιξη στη καρδιά
όταν μ'αγγίξει στέλνει
τσ'αγγέλους της κοντά...

Είναι ο ήλιος ο ζεστός μου
μεσ'τη σκοτεινιά το φως μου....
είναι τ'άστρο τ'ουρανού μου,
ο παράδεισος του νου μου....
ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑ.....

Παιχνίδι η ζωή μου
μέσα στα χέρια της
στον ουρανό μου φέγγουν
μόνο τ'αστέρια της...

Φλόγες που τρεμοσβήνουν ,
είναι τα μάτια της...
σαν με θωρρεί(κοιτάει)ξεχνιέμαι
μεσ'τα παλάτια της.....

Είναι ο ήλιος ο ζεστός μου
μεσ'τη σκοτεινιά το φως μου....
είναι τ'άστρο τ'ουρανού μου,
ο παράδεισος του νου μου....
ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου