Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΗΡΕΣ...


ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑΝ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟΥΣ ΤΟ "ΕΙΝΑΙ" ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΘΗΚΑΝ....
Τις στιγμές που μου πήρες κράτησέ τις για σένα να θυμάσαι πώς κάποτε κάποιος σ'αγάπησε αληθινά κι αν ποτέ σου θα νοιώσεις μόνη και πληγωμένη μη διστάσεις σε μένα να γυρίσεις ξανά..'Ετσι είναι η αγάπη μάτια μου πληγώνεσαι πονάς κι εκείν...η που σε πλήγωσε δεν παύεις ν'αγαπάς..'Ετσι είναι η αγάπη μάτια μου σε κάνει και πετάς και όταν σου κόβουν τα φτερά ακόμα αγαπάς..Τις στιγμές που μου πήρες θα κρατήσω για μένα να θυμάμαι πως κάποτε κάποια μου έδωσε τόση χαρά κι αν ποτέ στη ζωή μου χρειαστεί να πετάξω στην καρδιά μου θα βάλω τα δικά σου φτερά..Τις στιγμές που μου πήρες κράτησέ τις για σένα να θυμάσαι πώς κάποτε κάποιος σ'αγάπησε αληθινά κι αν ποτέ σου θα νοιώσεις μόνη και πληγωμένη μη διστάσεις σε μένα να γυρίσεις ξανά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου