Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

θελω να φυγω....


θελω να φυγω...να δραπετευσω απο τον κοσμο....

θελω να φυγω για λιγο καιρο...να μην εχω καμια υποχρεωση,καμια επικοινωνια με τουσ "δικους μου"
και να γυρισω αλλαγμενη...ανανεωμενη..μενεες ιδεες...πιο κεφατη και ορεξατη για ζωη....
καποιος μου ειπε,"γιατι να θελεις να δραπετευσεις απο τον κοσμο που ζουμε....?"
η απαντηση μου ηταν πως "απλα,δεν με ικανοποιει ο κοσμος στον οποιο ζουμε..."
να τον αλλαξω και να τον κανω βασει των δικων μου δεδομενων ειναι λιγο δυσκολο...
οποτε ενα ταξιδακι θα μ'εκανε να σκεφτω καποια πραγματα...ΝΙΩΘΩ ΜΟΝΗ....ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ...νιωθω κουρασμενη...νιωθω κενη μεσα μου συναισθηματικα...σαν ατομο...ολα ειναι αδεια μεσα μου...αλλα θελω και αλλα κανω...απλα γιατι πρεπει...δεν αντεχω αλλο....νιωθω πως δεν εχω λογο για να ζω...η ζωη μου ηταν τελειως διαφορετικη μεχρι πριν λιγα χρονια...ηταν γεματη...και τωρα...μιζερα πραγματα...πολυ μιζερα...απλα για την καλοπεραση ειναι ολοι...και εγω ειμαι μια ρομαντικη ψυχη που εχει πολυ αγαπη μεσα της...πολυ παθος...θελω να ζησω,να αγαπησω και να αγαπηθω...να δημιουργησω δικα μου πραγματα...ξεχωριστα...να προσφερω...θελω να ερωτευτω...να ζησω τον ερωτα οπως τον εχω φανταστει...εχω τοσα ονειρα....και ερχεται κατι τοσο μικρο αλλα τοσο δυνατο να στα γκρεμησει ολα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου