Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Μια ζωή...


Μια ζωή θα μου λείπεις,μια ζωή θα σε κυνηγάω,είσαι όπως ο άνεμος!
Μα τι ηλίθια που είμαι...πιάνεται ο άνεμος μωρέ;!
Μια ζωή θα υπάρχουν εμπόδια ανάμεσά μας που δεν θα με αφήνουν να σε αγγίξω όπως εγώ θέλω.
Μια ζωή θα ελπίζω πως κάτι θα αλλάξει και επιτέλους θα σε χορτάσω.
Μια ζωή θα είμαι μια χαζή ανασφαλής ονειροπαρμένη που θα φοβάται να δει τις αλήθειες.
Μια ζωή θα δίνω χρόνο στους άλλους ποτέ σ' εμένα.
Μια ζωή θα χρεώνω εμένα πως όλα τα κάνω λάθος και θα είμαι ενοχική.
Είναι ίσως αρρώστεια να αγαπάς τόσο πολύ ή ίσως αγαπώ με λάθος τρόπο.
Ζήτα μου είπανε, διεκδίκησε... μάλλον και αυτό το κάνω λάθος τελικά.
Ίσως όλα να τα κάνω λάθος... δεν ξέρω ... μπερδεύτηκα ...
Ένα ξέρω... σε θέλω.
Μια ζωή θα κυνηγάω να πιάσω τον άνεμο και ας ξέρω καλά πως ο άνεμος δεν πιάνεται!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου