Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011


Πρίν κοιμηθείς , μιά λέξη μόνο να μού πείς ...
Μιά ΚαλήΝύχτα , φυλακτό μές στήν καρδιά μου ,όπως τα βλέφαρα θα κλείνεις μήν ξεχαστείς ...
Μιά ΚαλήΝύχτα , να μού στείλεις συντροφιά μου.Λίγο πρίν γύρεις καί αποκοιμηθείς ...
Μιά ΚαλήΝύχτα , σαν χάδι στά ονειρά μου ,καθώς ο ύπνος θα σε παίρνειμήν ξεχαστείς Μιά ΚαλήΝύχτα , γνέψε γιά παρηγοριά μου.
Μιά ΚαλήΝύχτα ...Καί δυό όμορφα φιλιάτήν πιό ζεστή σου , τρυφερή σου αγκαλιά ,
Μιά ΚαλήΝύχτα ...Οταν δέν θα είσαι εκείσαν μαξιλάρι , ν'ακουμπήσει η ψυχή ... !!Σαν θές λιγάκι ακόμη να ξεκουραστείς ...
Μιά ΚαλήΝύχτα , γίνε μές στήν μοναξιά μουΑγάπης νότα , γλυκό νανούρισμα τής στιγμής Μιά ΚαλήΝύχτα , όταν λείπεις να είναι κοντά μου .Οταν σκοτάδι θα έχει απλώσει να μοιραστείς ...
Μιά ΚαλήΝύχτα , φλόγα μές στήν παγωνιά μου ,όποτε νιώσεις από τόν χρόνο πώς κουραστείς ...
Μιά ΚαλήΝύχτα , ράψε να έχω σκεπασμά μου .Μιά ΚαλήΝύχτα ...Σαν Ευχή να με φυλάπνοή να πάρει απ'τήν φωνή σου , να μου μιλά...
Μιά ΚαλήΝύχτα ...Με τήν εικόνα σου , ώς τήν Αυγήσαν οξυγόνο να μού δίνει τήν Ζωή ... 


Στίχοι Μαρίας Νάντη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου